Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

τίποτα δεν είναι δυνατότερο από την επιθυμία να ζήσεις.

 

Ούτε η θλίψη ούτε η απογοήτευση ούτε η αβεβαιότητα, ούτε η μοναξιά ...

Ούτε η θλίψη ούτε η απογοήτευση ούτε η αβεβαιότητα, ούτε η μοναξιά.

Τίποτα δεν θα με σταματήσει να χαμογελάω.

Ούτε ο φόβος ούτε η κατάθλιψη, όσο κι αν υποφέρει η καρδιά μου, τίποτα δεν θα με εμποδίσει να ονειρευτώ.

Σε καταιγίδες και σε δύσκολους δρόμους, τίποτα δεν με εμποδίζει να πιστέψω, θέλω να ζήσω σήμερα σαν να ήταν το πρώτο, σαν να ήταν το τελευταίο, σαν να ήταν το μόνο, θέλω να ζήσω τη στιγμή τώρα, καθώς αν ήταν ακόμα νωρίς Όπως ποτέ δεν είναι πολύ αργά

Θέλω να παραμείνω αισιόδοξος, να διατηρήσω την ισορροπία μου, να ενισχύσω την ελπίδα μου, να ξαναχτίσω τις ενέργειές μου για να ευημερήσω στην αποστολή μου και να ζήσω με χαρά κάθε μέρα της ζωής μου.

Θέλω να περπατήσω με την ασφάλεια που θα φτάσω, θέλω να πολεμήσω με την ασφάλεια που θα ξεπεράσω, θέλω να ψάξω με την ασφάλεια που θα βρω, θέλω να ξέρω πώς να περιμένω για να μπορέσω να πραγματοποιήσω τα ιδανικά της ύπαρξής μου, εν συντομία ...

Θέλω να κάνω το καλύτερο δυνατό για να ζήσω έντονα και υπέροχα κάθε μέρα της ζωής μου ...

τίποτα δεν είναι δυνατότερο από την επιθυμία να ζήσεις.


Σκέψη του Δράκου και του πολεμιστή 

Tai chi sanisidro







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου